luni, 19 martie 2012

poncho-uri crosetate pentru copii

  Sa nu credeti ca doar fesuri si fulare stiu sa fac!Dragostea mea cea mai mare in materie de crosetat,este poncho-ul.Mic sau mare,uni sau cu dungi si neaparat crosetat,este obiectul vestimentar care p constituit i provocare atunci cand l-am facut pe rpimul.I l-am facut cadou nepoatei mele,care are 6 anisori.Ea nu locuieste in acelasi oeas cu mine si dupa ce i l-am dus cadou ,am ramas doar cu pozele.Cineva m-a rugat sa-i fac ceva deosebit pentru o fetita care urma sa se nasca intr-o luna.I-am aratat pozele si comanda a fost ferma:vreau si eu unul dar alb.A urmat o serie de alte poncho-uri comandate pe care le-am lucrat cu mare drag.
  Primul facut este cel gri cu dungi albe si bleu pe margine.A urmat cel alb cu trandafirasi roz inchis si apoi celelalte.Daca va place unul in mod deosebit,puteti comanda dar nu realizez decat aproximativ la fel.Identic,nu-mi place sa fac.Vreau  ca fiecare lucrusor sa fie unic!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu