joi, 19 mai 2011

O MARE DRAGOSTE:NODURI DIN SFOARA

       Am inceput sa invat sa lucrez sfoara.Mi-a fost foarte greu deoarece nu stiam ce dimensiune sa tai firele ca sa fac ceva.Am stricat multi metri de sfoara si am pierdut multe ore in fata obiectelor incepute!Cu timpul,lucrurile realizate au inceput sa se inmulteasca si sa placa si altora!Asta mi-a dat speranta si impulsul de a continua.Am facut cadou cateva obiecte persoanelor apropiate mie,carora le-au placut si le-au apreciat.Am inceput sa lucrez si pe comanda si mare mi-a,fost bucuria cand am reusit sa vand primele obiecte!Acum pot realiza cu mult drag pe comanda oricare dintre modelele pe care vi le voi prezenta,sau daca lasati la latitudinea si imaginatia mea,fiti siguri ca nu va voi insela asteptarile!

         Aceasta, este o lucrare draga mie deoarece este printre primele mele obiecte din sfoara innodata!O am in casa. Este o "plasa" realizata din fire innodate pe care am aplicat flori tot din sfoara decolorata si vopsita apoi manual si natural!Are dimensiunile 30/22 cm si o pot realiza si la comanda!Pretul este de 35 lei si in functie de dimensiunile dorite,el poate varia.
      Tot o"plasa"oranamentata cu aceleasi fire decolorate alcatuind o floare in mijlocul careia sta o bila rosie de lemn.Imi place sa asortez sfoara cu lemnul,multe dintre ornamentele ce se afla pe plasele facute,fiind bile de lemn in diferit culori asortate si ele cu culoarea sforii.
      Dimensiuni 30/22 cm iar pretul este de 25 lei.

9 comentarii:

  1. In sfirsit ai si tu blog, un spatiu unde sa-ti prezinti operele la care muncesti cu atita drag! Felicitari si la cit mai multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru blog! Lucrarile pe care le expui sa-si gaseasca repede cumparatori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sant foarte elgante si deosebite aceste lucrari realizate di sfoara. Ma bucur ca au un spatiu virtual exclsiv a lor si al tau.Bafta !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt deosebite lucrarile tale!Meritau vazute de cat mai multe iubitoare de lucru de mana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe! imi plac fosrte mult.
    Eu nu as putea sa fac astfel de lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe creatiile tale; alte comentarii daca primesc mail: grety.simonica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesantă această tehnică,nu am mai întâlnit această metodă de a creea genţi; produsele sunt superbe, sper să nu te opreşti aici ci să "urzeşti" şi alte minunăţii...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe blogul meu te asteapat un premiu din suflet pentru priceperea si eleganta creatiilor tale.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu speranta ca vei mai posta ceva pe blogul asta, iti dau un premiu care se afla pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere